thexfiles 1 Takipçi | 1 Takip
Kategorilerim

Gizli Gerçekler

İlluminati

KANSER

Diğer İçeriklerim (11)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (1)

KANSER BİR HASTALIK DEĞİLDİR..

2015-07-01 18:45:00

  KANSER HASTALIK DEĞİL KANSER O KADAR YAYGINLAŞTI Kİ ARTIK GENÇ YAŞLI DEMEDEN HERKESİ YAKALIYOR. Bu yazılar çok müthiş, birçok "gizli dünya yönetenlerini" rahatsız ediyor.. O kadar ki, örneğin "World Without Cancer", yani "Kansersiz Dünya" isimli kitap, halen (Türkçe dahil) birçok dile çevrilmedi!.. Yani şunu bilin ki, KANSER diye bir hastalık yok!.. Kanser, sadece vitamin B17 eksikliği!.. Başka bir şey değil!.. Kemoterapi, ameliyat veya değişik ağır haplar almanıza gerek yok!.. Düşünün bir zamanlar denizciler, çok sayıda niçin öldüler? İSKORBÜT denilen hastalığa yakalanıyorlardı.. Çok sayıda insan öldü.. ve bazıları da bundan çok büyük PARA ve gelir elde etti!.. Sonra ne buldular?.. Meğer İskorbüt sadece vitamin C eksikliği imiş!.. Yani hastalık bile değil!.. KANSER de öyle!.. KANSER SANAYİSİ var artık!.. KANSER den milyar milyar milyar kere milyar PARA kazananlar var!.. Bu konu çok uzun. Çok derin!.. ***Belki daha sonra İlaç Terörizmi adlı bir dosyada yayınlayacağım..*** KANSER SANAYİSİNİN kökü, taa ikinci dünya savaşına kadar dayanıyor!.. Ne dolaplar dönüyor.. SİZ İNANMAYIN!.. Her gün sadece 15-20 kayısı çekirdeği yemeniz yeterli!.. Kanser olmuşsanız, önce KANSERİN ne olduğunu ANLAMAYA çalısın!.. KORKMAYIN!.. Sakin KEMOTERAPİ filan yaptırmayın!.. ARAŞTIRIN önce!.. Bu yazıyı bazı "sözde doktorların sayfasına gönderdim, facebook’ ta, 5 dakika bile geçmeden "yorumsuz" olarak sildiler!.. SİZ bu kitabın TÜRKÇEYE ÇEVRİLMESİ için DUA edin!.. ÇOK ÇOK ÖNEMLİ bir eser bu!.. Tekrar edelim: Günümüzde İskorbüt den ölen var mi artık?.. YOK!.. Çaresi biliniyo... Devamı